Brook Preloader

Kosten

Op de Zoek het samen uit kerstmarkt kom je samen met collega’s je kerstpakket uitzoeken bij onze lokale ondernemers en tegelijk geniet je van een kerstborrel of eindejaarbijeenkomst. Twee gezellige evenementen in één beleving, op een sfeervol aangeklede kerstmarkt.

De kosten voor dit event bereken je eenvoudig met de offertetool hieronder.

Scroll door de verschillende extra mogelijkheden en samen maken wij een event op maat voor jouw bedrijf.

Wanneer

De kerstmarkt vindt plaats op 13, 14, 15, 18, 19, 20, 21 en 22 december 2023.
Per dag worden er drie tijdsslots verdeeld:

  1. 12.00 – 14.30 u.
  2. 15.30 – 18.00 u.
  3. 19.00 – 21.30 u.

We hanteren een minimum aantal van 50 bezoekers en maximaal 600 bezoekers per tijdsslot. In de ‘weten wat dit kost’ tool aan de rechterkant vul je het aantal medewerkers van jouw organisatie in. Vul je meer dan 600 medewerkers in, dan kun je automatisch meer dagen en tijdsslots aanvinken.

Heeft jouw bedrijf of organisatie minder dan 50 medewerkers? Stuur ons dan even een mail op info@bureaudoor.nl of bel Sanne of Marjon. We kunnen je wel ontvangen en een offerte geven, maar niet via de tool hiernaast.

Bereken jouw eerste offerte

Dankje! Wij komen snel bij je terug.

Verwacht aantal bezoekers op de kerstmarkt

Er kunnen altijd mensen helaas niet komen. Voor hoeveel mensen wil je catering bestellen?

Minder dan 50 werknemers? Stuur ons dan een mail.

Voor de werknemers die niet kunnen komen hebben we uiteraard een aantal oplossingen. Die lichten we graag persoonlijk toe.
Maak een keuze om door te gaan

Waarde kerstpakket

Voor welk bedrag per persoon mogen alle werknemers hun eigen kerstpakket uitzoeken? 

Ander bedrag mail ons (minimum 35 euro)




Maak een keuze om door te gaan

Catering pakket

Wat willen jullie eten? We hebben 3 verschillende pakketten om uit te kiezen.

Het kleinste pakket bestaat uit verschillende salades, brood met smeersels, een warme kop soep en hartige snacks. Daarnaast serveren we voor iedereen een alcoholvrij kerstdrankje.

Het middelste pakket pakt net iets kerstiger uit. Naast alle producten uit het S pakket voegen we hier een toe: een oliebol voor iedere bezoeker en een heerlijke pizza slice uit de sfeervolle open steenoven. Daarnaast serveren we voor iedereen een alcoholvrij kerstdrankje.

Dit is een echt feestpakket. De producten uit het M pakket worden verder uitgebreid met vers bereide hamburgers en vega buns van de barbecue. Daarnaast serveren we voor iedereen een (alcoholvrije) kerstcocktail. 

Maak een keuze om door te gaan

Extra leuk maken

We hebben nog een aantal extra opties om de kerstmarkt nog leuker te maken. (bij het aanvinken van een extra wordt de prijs zichtbaar)


Persoonlijke kaart thuis gestuurd voor iedere medewerker, uitnodigingen, mailings, artikelen intern en extern


Een lief en feestelijk complimentenmeisje verwent de gasten met een oprecht en persoonlijk compliment


Groovy (kerst) tunes


Polaroid meiden of photobooth


Nagelstylistes, inlcusief nagellak voor feestelijke kerstnagels.


Een Rotterdams koor verzorgd kerstliederen


Toekomstvoorspellen, tarotkaarten of persoonlijke kerstwens


Een filmpje of 80 foto's van de kerstborrel van uw bedrijf


Kerstkaraoke met host, gevarieerde nummers en props

 Heb je zelf een ander idee? Dan horen we die graag!
Maak een keuze om door te gaan

Gewenste datum

We werken met verschillende tijdsslots. Ieder tijdsslot kan maximaal 600 personen aan.
Verwacht je meer dan 600 medewerkers, kies dan 2 of meerdere slots (afhankelijk van aantal medewerkers)
Maak een keuze om door te gaan

Drankjes

Hoeveel willen jullie drinken? Voor de overige drankjes kunnen jullie munten a €3,50 per stuk bestellen.

Wil je open bar of drank op afkoop? Kan ook! Mail ons.
Aantal munten per persoon:
















Maak een keuze om door te gaan

Totaal aantal werknemers

Hoeveel werknemers heeft je organisatie en mogen dus een kerstpakket uitzoeken?

Minder dan 50 werknemers? Stuur ons dan een mail.

Maak een keuze om door te gaan

Jouw eerste offerte

Voorlopige prijs

Leuk dat je het samen met ons wil uitzoeken!

Stuur deze offerte naar je eigen e-mail zodat je hem rustig met je collega’s kunt overleggen.
Zullen we daarna met elkaar even bellen of mailen?

Overzicht

Wat Gekozen Aantal Bedrag
Korting
Totaal

Het kerstpakket

Als bedrijf bepaal je zelf de hoogte van het bedrag voor het kerstpakket met een vanaf prijs van €35 per persoon. Zo weten we zeker dat alle medewerkers voldoende keuze hebben om iets moois uit te zoeken. In de ‘weten wat dit kost’ tool maak je een keuze voor een pakket. Staat jouw wens er niet tussen? Stuur dan een mailtje naar  info@bureaudoor.nl, dan komen we er wel uit!

De kerstborrel

Bij een kerstmarkt hoort natuurlijk ook voldoende lekker eten en drinken. We hebben 3 pakketten voor jullie samengesteld om uit te kiezen. Voor alle pakketten geldt, er is voldoende eten en drinken aanwezig, maar hoe groter het pakket hoe uitgebreider en feestelijker de keuzes. Wil je als bedrijf helemaal uitpakken en alle drankjes van te voren afkopen, stuur dan een mailtje naar info@bureaudoor.nl

Pakket S – € 24,00

Het kleinste pakket bestaat uit verschillende salades, brood met smeersels, een warme kop soep en hartige snacks. Daarnaast serveren we voor iedereen een alcoholvrij kerstdrankje.

Pakket M – € 32,50

Het middelste pakket pakt net iets kerstiger uit. Naast alle producten uit het S pakket voegen we hier een toe: een oliebol voor iedere bezoeker en een heerlijke pizza slice uit de sfeervolle open steenoven. Daarnaast serveren we voor iedereen een alcoholvrij kerstdrankje.

Pakket XL – € 45,00

Dit is een echt feestpakket. De producten uit het M pakket worden verder uitgebreid met warme en vers bereide vega buns van de barbecue. Daarnaast serveren we voor iedereen een alcoholvrij kerstdrankje.

Dranken opties

Wij begrijpen dat ieder bedrijf andere wensen heeft. Het tijdstip, de doelgroep van medewerkers, het beschikbare budget, etc. hebben allen invloed. Het is daarom in dit geval jij vraagt, wij draaien. We werken met een muntensysteem. De munten kosten €3,50 per stuk en jij bepaalt hoeveel munten per persoon worden uitgedeeld.

Maar wil je als bedrijf echt helemaal uitpakken en alle drankjes van tevoren afkopen, stuur dan een mailtje naar info@bureaudoor.nl

Extra leuk

Naast een kerstmarkt met divers aanbod van verschillende lokale ondernemers en een hapje en een drankje, biedt Zoek het samen uit! verschillende mogelijkheden op maat. Van het organiseren van de interne communicatie tot het houden van een silent disco.

Vergeet ook zeker niet jouw gewenste extra’s aan te vinken in de ‘weten wat dit kost’ tool

Medewerkerscommunicatie

Om ook het proces van het informeren, enthousiasmeren en registreren van jullie medewerkers zo makkelijk mogelijk te maken, kunnen wij dit totale traject voor jullie uit handen nemen. In de 6 weken voor het event zullen we op verschillende manieren met de medewerkers communiceren, namelijk:

  1. Iedere medewerker ontvangt een persoonlijke kaart op zijn/haar thuisadres waarin we de Zoek het samen uit! Kerstmarkt aankondigen. Voor deze kaart verzorgen wij het ontwerp, de tekst en de verzending. Van jullie hebben we alleen de adressen nodig
  2. Drie e-mailings met teasers, concrete informatie en de registratielink. Voor de registratie richten wij een systeem in speciaal voor jullie medewerkers. Vormgeving en tekst doen we uiteraard in de stijl van Zoek het samen uit! in combinatie met jullie bedrijfslogo.
  3. Drie artikelen voor jullie intranet. Om de medewerkers nog verder te enthousiasmeren zullen we opgemaakte artikelen aanleveren met nieuws en leuke weetjes over de Zoek het samen uit! Kerstmarkt.
€ 3500,- per bedrijf
Complimenten meisjes

Een feestelijk complimentenmeisje verwent de gasten met een oprecht en persoonlijk compliment. Op een handgeschreven kaartje wordt zorgvuldig en met liefde het mooiste in een persoon uitgelicht. Soms ontroerend, soms light and funny, maar altijd hartverwarmend en doeltreffend.

€ 1350,- per tijdslot
DJ

Tijdens de Zoek het samen uit! kerstmarkt zullen we uiteraard zorgen voor gezellige achtergrond muziek. Wil je er een echt feestelijke dag/avond maken? Een DJ zorgt voor de nodige groovy dans tunes tijdens het shoppen.

€ 500,- per tijdslot

Met silent headphones: €10,- per headphone

Polaroid foto’s

Leg je collega’s vast op een originele en verrassende manier door de Fotomeiden. Met,- of zonder logo van het bedrijf en altijd voorzien van een uniek fotoframe. Of kies voor een photobooth uitgerust met feestelijke kerst attributen. De foto’s neem je meteen mee naar huis, maar zijn ook digitaal na te leveren. Zo kan je nog even lekker nagenieten.

€ 600,- per tijdsslot
Nagelstylistes

Uitgeshopt en uitgegeten? Laat je nagels al helemaal kerstproof maken door onze nagelstylistes.

€ 250,- per tijdsslot incl. materiaal
Kerstkoor

Op zoek naar een unieke binnenkomst van jouw medewerkers op de kerstmarkt? Laat ons Rotterdamse kerstkoor ze verwelkomen met de allerleukste en bekendste kerstliederen. Zo, de toon is gelijk gezet!

€ 500,- per tijdsslot
Toekomstvoorspeller, Fortune Fairy of Tarrotlezeres

Kunnen jouw medewerkers wel wat spiritualiteit gebruiken? Kerst is immers een magische periode. Zeg ons welk medium je in wilt zetten en 2022 is voor jullie al in kannen en kruiken.

€ 1350,- per tijdsslot
Foto/videograaf

Een eigen filmpje of 80 foto’s van jullie persoonlijke kerstborrel! Het jaar 2022 is er immers een om herinnerd te worden. Een blijvende herinnering aan een fantastische kerstbeleving. Je ziet immers niet iedere dag alleen maar blije medewerkers!

€ 1500,- per bedrijf
Kerstkaraoke

Zitten er tussen jullie medewerkers echte nachtegaaltjes of wordt dat alleen maar gepretendeerd? Dit is het moment om zich dan te bewijzen. Een professionele host, gevarieerde en bekende nummers en de nodige props zullen niet ontbreken op dit echte karaoke festijn.

€ 1000,- per tijdslot