FAQ

Voor werkgevers en bezoekers

FAQ

Leuk idee maar je hebt nog een vraag? Lees hier de antwoorden op de vragen die we vaker hebben gekregen. Heb je een andere vraag? Bel Mariska 06 41480024

Dat bepaalt de werkgever. Er is een minimum prijs van €43,50 Dit €30,- voor het kerstpakket, €10,- voor de catering en €3,50 organisatiekosten.
Elk muntje heeft een waarde van € 1,- of € 5,-. Met de pakketmuntjes stel je je pakket samen.
Op = op kennen wij niet. In het zeldzame geval dat iets op raakt, zal de desbetreffende ondernemer het cadeau op een later moment (laten) bezorgen.
Je krijgt sowieso een papieren tas. Duurzaam! Maar je werkgever kan als extra optie ook kiezen voor een linnen tas. Of een doos. Of een krat. Of … ?
Het aanbod is reuze en breidt zichzelf nog altijd uit. Op de website laten we altijd weten wie we al bevestigd hebben.
Zeker. De dagen en tijdstippen bespreken we duidelijk vooraf met elkaar af.
Wij adviseren drie uur (inclusief borrel) per tijdsslot. Maar het kan ook in twee uur of vier uur. Of plak er een hele feestavond aan vast!
Drie uur (inclusief winkelen op de markt). Of langer of korter als wij dat met de werkgever hebben afgesproken.
Zeker. De kerstborrel bevat naast de heerlijkste drankjes ook de beste hapjes. Afhankelijk van het cateringplan zijn dit kleine of meer uitgebreide hapjes of een heel buffet.
Daar kunnen we het over hebben. Neem contact op met Marjon Uyterlinde (06 48155275) of Mariska van Oudheusden (06 41480024).
Wij kunnen daar een pakket voor samenstellen en laten bezorgen.
Je kunt ter plaatse zelf muntjes bijkopen. Voor het pakket. Voor de borrel maken we met de werkgever afspraken. Extra drankjes bestellen kan bijvoorbeeld met direct afrekenen door een medewerker zelf of op nacalculatie.
Dat kan. Dat stemmen we altijd vooraf met elkaar af.
Nee. Ons concept is gebaseerd op een totale beleving, een kerstpakket én een kerstborrel.
We hanteren een minimum pakket prijs van €43,50 per persoon waarin wij denken dat je met €30,- aan kerstpakket producten en €10,- aan de borrel een leuke beleving koopt voor jouw organisatie en haar medewerkers. Wij rekenen voor de organisatie hiervan €3,50 per medewerker.
De mogelijkheid voor werknemers om zelf extra muntjes aan te schaffen voor het kerstpakket kan altijd.
Nee. Ons concept is gebaseerd op een totale beleving, een kerstpakket én een kerstborrel. Je kunt wel kiezen voor het minimale aantal kerstpakketmunten. Dan kan iedereen naast de gezellige borrel ook nog een paar producten mee naar huis nemen wat dit jaar dan een extraatje is naast de gezellige borrel.
We hanteren een minimum pakket prijs van €43,50 per persoon waarin wij denken dat je met €30,- aan kerstpakket producten en €10,- aan horeca een leuke beleving koopt voor jouw organisatie en haar medewerkers. Voor de organisatie rekenen wij €3,50 per medewerker.
De mogelijkheid voor werknemers om zelf extra muntjes aan te schaffen voor het kerstpakket kan altijd.
Ja! Graag zelfs! Dat vinden wij ook leuk! Bel dan met Marjon Uyterlinde (06 48155275) of Mariska van Oudheusden (06 41480024).